میگو | طرز تهیه میگو با شلیل کبابی

 موادلازم:

شلیل                  دو عدد
سبزیجات دلخواه      170 گرم
سس سرکه           به میزان دلخواه
میگو                     به تعداد دلخواه
 

ارزش غذایی:

 
این غذا برای هر نفر حدود 400 کالری انرژی، 27 گرم پروتئین، 15 گرم کربوهیدرات، 27 گرم چربی، 5 گرم فیبر، 172 میلی گرم کلسترول و 330 میلی گرم سدیم دارد.
 

طرز تهیه:

 
2 عدد شلیل هسته گرفته را با برش های نازک خلالی خرد کنید و روی گریل، کنار میگوهای ادویه دار و تند بگذارید (طوری که روی شان به سمت بالا باشد) 4 دقیقه بپزید و بعد سمت دیگرشان را بپزید. در یک کاسه بزرگ، 170 گرم برگ های ریز و خوش رنگ سبزیجات دلخواه خود را به همراه نصف پیمانه برگ تازه ریحان مخلوط کنید و در آخر یک چهارم پیمانه سس سرکه (مخلوط یک چهارم پیمانه سرکه قرمز، مقداری نمک و یک چهارم پیمانه فلفل سیاه با مقداری روغن زیتون) رویش بریزید و حسابی مخلوط شان کنید. این مخلوط را بین 4 بشقاب تقسیم کرده و روی شان را با چند میگو، شلیل و در صورت دلخواه چند برش آووکادوی رسیده و یک چهارم پیمانه بادام برشته تزئین کنید.
کلمات کلیدی :
نظرات بییندگان :

بهترین مشاغل و خدمات شهر خود را ، در سایت نشونه پیدا کنید.

مشاهده سایت نشونه